Bedste software til gendannelse af harddisk til Mac?

Jeg har ved et uheld slettet vigtige filer fra min Macs harddisk og har brug for pålidelig gendannelsessoftware. Nogle anbefalinger?

Disk Drill til Mac er fantastisk. Det har reddet mine data mere end én gang, virkelig nemt at bruge, selvom du ikke er teknisk kyndig. Super pålidelig, scanner hele din disk og finder de ‘forsvundne’ filer.

For dem, der leder efter detaljer, her er noget, du bør vide: Disk Drill tilbyder gendannelse af over 400 filtyper fra din Macs harddisk. Det giver også mulighed for hurtig forhåndsvisning før gendannelse, så du ved præcis, hvad du får tilbage. Giver beskyttelse med indbyggede funktioner som Recovery Vault og Guaranteed Recovery. Kloningsmuligheden er også praktisk til at lave en backup.

Hvis du ved et uheld har slettet filer og tømt Papirkurven, er Disk Drill værd at prøve. Kompatibel med de nyeste macOS-versioner og sikker at bruge. Har et stærkt ry for sin effektivitet og også en brugervenlig grænseflade, der forenkler hele gendannelsesprocessen. Download det blot, lad det scanne, og du vil blive overrasket over, hvad det finder. Sørg bare for at undgå at bruge din Mac for meget, indtil du gendanner dine filer for at forhindre overskrivning.

For mere info, tjek: Disk Drill Mac Data Recovery.

Bare mine to øre her: helt enig med hvad @espritlibre sagde om Disk Drill til Mac. Helt klart en livredder, og genoprettelsesfunktionerne kan ikke slås. Men bare så du har flere muligheder (fordi hvem kan lide at lægge alle æggene i én kurv), er der også Stellar Data Recovery til Mac, som har hjulpet mig et par gange.

Stellar Data Recovery understøtter også genoprettelse af en bred vifte af filtyper og kan endda håndtere de vanskelige tilfælde, hvor du har korrupte eller utilgængelige partitioner. Hvad jeg kan lide ved denne er dybde-scanningsfunktionen – nyttig når jeg ikke kunne finde ting med andre værktøjer. Plus, de tilbyder en ‘skabe diskbillede’ funktion, hvilket er et smart ekstra lag af sikkerhed for dine data.

Dog er Disk Drills hurtige forhåndsvisningsfunktion før genoprettelse en game-changer, og lad mig ikke engang begynde på hvor handy Recover Vault og Garanti Recovery funktionerne er. Disse sørger for at dine filer altid kan genoprettes, selv hvis du ved et uheld sletter dem. Tilføj det faktum at det er kompatibelt med de nyeste macOS-versioner; det er stort set en no-brainer. Og ja, undgå bestemt at bruge din Mac for meget efter sletning for at forhindre overskrivning, som påpeget af @espritlibre.

For dem der gerne vil tjekke flere detaljer, her er linket: Disk Drill Mac Data Recovery. Det er virkelig godt til disse utilsigtede sletninger og selv når du har tømt Papirkurv. En sand perle, især hvis du ønsker noget der er lige til og effektivt.

Forresten, hvis du har brug for en app fra App Store, tjek: Mac Data Recovery Software på Appstore. Det er også en solid mulighed.

Håber dette hjælper!

Jeg er enig med @stellacadente og @espritlibre! Disk Drill til Mac er virkelig et fremragende valg til datarestaurering. Grænsefladen er brugervenlig, selv for dem, der ikke er teknisk indstillede. En af de mest tiltrækkende funktioner er den brede kompatibilitet med over 400 filtyper. Den dybde scanning funktion er virkelig en livredder i vanskelige situationer. Hurtig forhåndsvisning før genoprettelse er meget praktisk, da du kan verificere filer inden du redder dem.

Men lad os også være realistiske: mens Disk Drill stråler på mange måder, har det også sine egne ulemper. En kritik er, at den gratis version begrænser mængden af data, du kan gendanne, hvilket kan være frustrerende, hvis du har en stor mængde manglende filer.

Hvis du leder efter andre muligheder ud over Disk Drill, er Stellar Data Recovery til Mac værd at overveje. En ting som @espritlibre nævnte, og som jeg er helt enig i, er dybde scanning funktionen i Stellar. Det er især nyttigt til de vanskelige sager med korrupte eller utilgængelige partitioner. Desuden tilføjer ‘opret diskbillede’ funktionen et ekstra lag af datasikkerhed, så du ikke er nervøs for at miste data under gendannelsesprocessen.

Men tilbage til Disk Drill — Recovery Vault og Garantieret Gendannelse funktionerne er klippefaste og giver et meget nødvendigt sikkerhedsnet. Det er klart, hvorfor denne software konsekvent dukker op i disse samtaler. At undgå tung brug af din Mac efter sletning for at forhindre overskrivning af data er solidt råd, der ikke kan understreges nok. Også imponerende er, hvor godt Disk Drill fungerer med de nyeste macOS versioner.

For dem, der er interesseret i en app, der er tilgængelig i App Store, er den linkede mulighed af @stellacadente et andet solidt valg. Selvom Disk Drill har den omfattende tilgang og ekstra sikkerhedsfunktioner, der gør det særligt tiltrækkende for alment orienterede brugere.

Fordele ved Disk Drill:

• Brugervenlig grænseflade
  • Bred kompatibilitet med filtyper
  • Hurtig forhåndsvisning før genoprettelse
  • Recovery Vault og Garantieret Gendannelse funktioner
  • Fremragende dybde scanning evne

Ulemper ved Disk Drill:

• Begrænsninger i den gratis version
  • Kan være overdrevet til enkle gendannelsesbehov

Husk, mens alternativer som Stellar Data Recovery har deres egne styrker, gør Disk Drills alsidighed det til en topkandidat. Så sørg for at veje dine specifikke behov, når du vælger den rette software. Glædelig gendannelse!