Beste programvare for harddiskgjenoppretting for Mac?

Jeg slettet ved et uhell viktige filer fra harddisken på Mac-en min og trenger en pålitelig programvare for gjenoppretting. Noen anbefalinger?

Disk Drill for Mac er flott. Det har reddet mine data mer enn én gang, virkelig lett å bruke, selv om du ikke er teknologikyndig. Super pålitelig, skanner hele disken din og finner de ‘tapte’ filene.

For de som ser etter detaljer, her er noe du bør vite: Disk Drill tilbyr gjenoppretting av over 400 filtyper fra din Mac’s harddisk. Det gir også mulighet for rask forhåndsvisning før gjenoppretting, slik at du vet nøyaktig hva du får tilbake. Gir beskyttelse med innebygde funksjoner som Gjenopprettingshvelv og Garantert Gjenoppretting. Kloningsalternativet er også praktisk for å lage en sikkerhetskopi.

Hvis du ved et uhell slettet filer og tømte papirkurven, er Disk Drill verdt et forsøk. Kompatibel med de nyeste macOS-versjonene og trygg å bruke. Har et sterkt rykte for sin effektivitet og også et brukervennlig grensesnitt som forenkler hele gjenopprettingsprosessen. Bare last det ned, la det skanne, og du vil bli overrasket over hva det finner. Bare vær sikker på å unngå å bruke Macen din for mye til du har gjenopprettet filene dine for å forhindre overskriving.

For mer info, sjekk ut: Disk Drill Mac Data Recovery.

Bare mine to cent her: helt enig med hva @espritlibre sa om Disk Drill for Mac. Definitivt en livredder, og gjenopprettingsfunksjonene er uovertrufne. Men bare så du har flere alternativer (fordi hvem liker å legge alle eggene i én kurv), finnes det også Stellar Data Recovery for Mac, som har hjulpet meg et par ganger.

Stellar Data Recovery støtter også gjenoppretting av et bredt spekter av filtyper, og kan til og med håndtere de vanskelige tilfellene der du har korrupte eller utilgjengelige partisjoner. Det jeg liker med denne er dypsøkefunksjonen – nyttig når jeg ikke kunne finne ting med andre verktøy. Pluss, de tilbyr en ‘skape diskbilde’ funksjon, som er et flott ekstra sikkerhetslag for dataene dine.

Men Disk Drills raske forhåndsvisningsfunksjon før gjenoppretting er en revolusjon, og ikke få meg til å begynne å snakke om hvor praktiske Recovery Vault og Garantert gjenoppretting funksjonene er. Disse sørger for at filene dine alltid er gjenvinnbare, selv om du ved et uhell sletter dem. Legg til at det er kompatibelt med de nyeste macOS versjonene; det er i utgangspunktet en selvfølge. Og ja, unngå definitivt å bruke din Mac for mye etter sletting for å forhindre overskriving, som påpekt av @espritlibre.

For de som vil sjekke ut flere detaljer, her er lenken: Disk Drill Mac Data Recovery. Det er virkelig flott for tilfeldige slettinger og selv om du har en tømt Søppel. En ekte juvel, spesielt hvis du vil ha noe som er enkelt og effektivt.

For øvrig, hvis du trenger en app fra App Store, sjekk ut: Mac Data gjenopprettingsprogramvare på Appstore. Det er også et solid alternativ.

Håper dette hjelper!

Jeg er enig med @stellacadente og @espritlibre! Disk Drill for Mac er virkelig et fremragende valg for datagjenoppretting. Grensesnittet er brukervennlig, selv for de som ikke er teknologisk kyndige. En av de mest forlokkende funksjonene er den brede kompatibiliteten med over 400 filtyper. Den dype skanningsfunksjonen er virkelig en livredder i vanskelige situasjoner. Den raske forhåndsvisningen før gjenoppretting er essensiell, slik at du kan verifisere filer før de blir reddet.

Men hey, la oss også være ærlige: selv om Disk Drill utmerker seg på mange måter, kommer det med sine egne ulemper. En kritikk er at gratisversjonen begrenser mengden data du kan gjenopprette, noe som kan være frustrerende hvis du har en stor mengde manglende filer.

Hvis du leter etter alternativer utover Disk Drill, er Stellar Data Recovery for Mac verdt å vurdere. En ting @espritlibre nevnte som jeg er helt enig i, er den dype skanningsfunksjonen i Stellar. Den er spesielt nyttig for de vanskelige tilfellene som involverer korrupte eller utilgjengelige partisjoner. I tillegg gir funksjonen ‘lag diskbilde’ et ekstra lag med datasikkerhet, slik at du ikke trenger å være nervøs for å miste data under gjenopprettingsprosessen.

Men tilbake til Disk Drill — Recovery Vault og Garantert Gjenoppretting funksjonene er veldig solide, og gir et mye nødvendig sikkerhetsnett. Det er tydelig hvorfor denne programvaren stadig nevnes i disse samtalene. Å unngå tung bruk av din Mac etter sletting for å forhindre overskriving av data er et godt råd som ikke kan overvurderes. Det er også imponerende hvor godt Disk Drill fungerer med de nyeste macOS-versjonene.

For de som er interesserte i en app som er tilgjengelig på App Store, er det linken som @stellacadente delte et annet solid valg. Selv om Disk Drill har den omfattende tilnærmingen og de ekstra sikkerhetsfunksjonene som gjør det spesielt attraktivt for allmenne brukere.

Fordeler med Disk Drill:

• Brukervennlig grensesnitt
  • Bred kompatibilitet med filtyper
  • Rask forhåndsvisning før gjenoppretting
  • Recovery Vault og Garantert Gjenoppretting funksjoner
  • Utmerket dyp skannekapasitet

Ulemper med Disk Drill:

• Begrensninger i gratisversjonen
  • Kan være overdrevet for enkle gjenopprettingsbehov

Husk, mens alternativer som Stellar Data Recovery har sine egne styrker, gjør Disk Drills allsidighet det til en toppkandidat. Så, sørg for å veie dine spesifikke behov når du velger riktig programvare. Lykke til med gjenopprettingen!