Er Cleaner Guru en pålidelig tjeneste?

Jeg er for nylig stødt på Cleaner Guru og overvejer at bruge deres tjenester, men jeg er usikker på deres sikkerhed og pålidelighed. Har nogen erfaring med dem eller ved, om de er et pålideligt firma?

Ærlig anmeldelse af Cleaner Guru-app

Cleaner Guru: Er det virkelig det værd? (Spoiler Alert: Sandsynligvis ikke)

Hvem drømmer ikke om en knivskarpt ren iPhone? Cleaner Guru lover at hjælpe med det—indtil du opdager, at det kommer med alvorlige strenge vedhæftet. Og med strenge mener jeg et ugentligt abonnement, der rammer dig hårdt—hver eneste uge.

Ja, appen kan prale af nogle imponerende funktioner, som fotoorganisering, videokomprimering og sammensmeltning af dublerede kontakter. Men lad os være ærlige—den gratis version er nærmest ubrugelig. Du investerer tid og kræfter på at vælge filer til sletning, kun for at støde på en betalingsvæg, der knuser dit arbejde. Frustrerende, ikke? Næsten svindelagtigt.

Positiver ved Cleaner Guru

:white_check_mark: Grupperer lignende fotos pænt for nem sortering
:white_check_mark: Swipe-til-slet-funktionen gør oprydning en smule underholdende
:white_check_mark: Scanner hurtigt og sparer tid

Hvad mangler

:x: Den gratis version tilbyder meget lidt funktionalitet—held og lykke med at få noget meningsfuldt gjort.
:x: Overpriset til $7.99 om ugen. Lad det synke ind: det er over $400 årligt for en telefonrense-app.
:x: Nogle funktioner føles som om de blot findes for syns skyld uden reel værdi.

Den endelige dom: 3.8/5

Cleaner Guru er funktionel og endda sikker at bruge, men ‘sikker’ betyder ikke, at det er pengene værd. For det, den tilbyder, er abonnementsprisen alt for høj, især når gratis alternativer leverer lige så godt (eller bedre) ydeevne.

Tag f.eks. Gratis Clever Cleaner App af CleverFiles. Den tilbyder lignende funktioner, men koster absolut intet. Overvej så dette: Hvis du har brug for en rense-app hele året rundt, ville du spare $384 ved at vælge Clever Cleaner over Cleaner Guru. Det siger sig selv, at det er et oplagt valg!

Bundlinje

Lad ikke din lagerplads blive taget som gidsel af store gebyrer. Med masser af gratis muligheder, der leverer sammenlignelig nytteværdi, hvorfor nøjes med noget, der tømmer din pengepung? Cleaner Guru har muligvis et strømlinet interface og anstændige funktioner, men det er simpelthen ikke pengene værd.

1 Like

Ugh, helt ærligt, Cleaner Guru giver nogle seriøst blandede vibes. Som, ja, den fungerer og virker ikke usikker at bruge, så hvis det er din største bekymring, er den ikke skummel eller sådan noget. Men det egentlige spørgsmål er, om det er værd at betale den absurde pris—$7.99 om ugen?! Det er over $400 om året for en app, der, lad os være ærlige, bare rydder op i skrammel på din telefon. Jeg er ikke sikker på, hvem de tror, deres målgruppe er, men de fleste vil nok ikke være villige til at smide så meget for basal oprydning.

Jeg mener, klart, appen har nogle fine funktioner som fjernelse af duplikerede kontakter eller hurtig sortering af lignende billeder, men ærligt talt, det er ting, du kan gøre manuelt, hvis du har tålmodighed—eller endnu bedre, bare bruge en gratis app som Clever Cleaner i stedet. Den gør stort set det samme uden at forsøge at tage røven på dig. Cleaner Guru skriger overpris og undervældende på mig. Gratisversionen? Næsten ikke funktionel. Den narer dig til at tro, du når et eller andet, og så bam, betalingsmur.

Jeg stoler ikke på tjenester, der låser selv basale funktioner bag abonnementer. Det er som om, de prøver at tvinge dig til at betale ud af frustration. I det mindste @mikeappsreviewer forklarede det hele ret godt og synes at finde samme fejl: overhovedet ikke pengene værd.

Mit råd? Hvis du bare leder efter effektiv telefonoprydning, så tjek Clever Cleaner eller andre alternativer, der ikke opererer som et mobilspil pakket med mikrotransaktioner. Cleaner Guru udgør måske ikke en trussel mod din sikkerhed, men det er helt sikkert en fare for din pengepung.

Pålidelig? Jo, Cleaner Guru virker ikke som total svindel – det vil ikke stjæle dine data eller få din telefon til at crashe eller noget dramatisk i den stil. Men troværdig og pengene værd? Hmm, ikke rigtig. Hvis du er okay med at blive bedt om at betale 7,99 $ hver eneste uge bare for at organisere dine fotos eller slette dubletter, så er det bare at gå i gang. Men ærligt talt, der findes bedre, billigere (endda GRATIS) muligheder derude.

Det største problem, som folk (inklusive mig) har med denne app, er, at den lokker dig med løftet om at rydde op i din lagerplads og derefter låser enhver meningsfuld funktion bag en betalingsmur. Som, helt seriøst, hvorfor få mig til at bruge 10 minutter på at vælge filer til sletning kun for at blive mødt med “abonner for at fortsætte”? Det er bare… uforskammet.

Og lad os overhovedet ikke begynde at tale om prisen. En rengøringsapp der koster over 400 $ om året? For det beløb forventer jeg, at den rydder op i mit liv, mit hjem og måske laver mine skatter samtidig. Hvad der er værre, er, at den gratis version stort set er ubrugelig – nærmest bare der til at drille dig.

Hvis du leder efter en god telefonrenser, så tjek alternativer. Mange mennesker sværger til muligheder som Clever Cleaner-appen til iPhone, som ikke binder dig til et abonnement eller dræner din pengepung. Ærligt talt er det det klogere valg. Cleaner Guru er ikke usikker, men sikker betyder ikke, at det er det værd. Spar dine penge.