Er Cleaner Guru en pålitelig tjeneste?

Jeg har nylig kommet over Cleaner Guru og vurderer å bruke tjenestene deres, men jeg er usikker på hvor trygge og pålitelige de er. Er det noen som har erfaring med dem eller vet om de er et pålitelig selskap?

Ærlig Anmeldelse av Cleaner Guru App

Cleaner Guru: Er Det Virkelig Verdt Det? (Spoiler: Sannsynligvis Ikke)

Hvem drømmer ikke om en skinnende ren iPhone? Cleaner Guru lover å hjelpe med det—helt til du innser at det kommer med seriøse betingelser. Og med betingelser mener jeg et ukentlig abonnementsgebyr som treffer hardt—hver eneste uke.

Ja, appen kan skryte av noen imponerende funksjoner, som bildeorganisering, videokomprimeringsmuligheter og sammenslåing av dupliserte kontakter. Men la oss være ærlige—gratisversjonen er så godt som ubrukelig. Du bruker tid og krefter på å velge filer for sletting, bare for å møte en betalingsmur som knuser arbeidet ditt. Frustrerende, ikke sant? Nesten som en svindel.

Positiver med Cleaner Guru

:white_check_mark: Grupperer lignende bilder pent for enkel sortering
:white_check_mark: Sveip-for-å-slette gjør opprydding litt underholdende
:white_check_mark: Skanner raskt og sparer tid

Hva Skuffer

:x: Gratisversjonen tilbyr veldig lite funksjonalitet—lykke til med å få gjort noe som helst meningsfullt.
:x: Overpriset til $7.99 i uka. La det synke inn: det er over $400 årlig for en telefonrensende app.
:x: Noen funksjoner føles som de bare er der for syns skyld, uten reell verdi.

Endelig Dom: 3.8/5

Cleaner Guru er funksjonell og til og med trygg å bruke, men ‘trygg’ betyr ikke at det er verdt pengene. For det den tilbyr, er abonnementsprisen altfor høy, spesielt når gratis alternativer gir lik (om ikke bedre) ytelse.

Ta for eksempel Gratis Clever Cleaner App fra CleverFiles. Den tilbyr lignende funksjoner, men koster absolutt ingenting. Nå vurder dette: hvis du trenger en renholdsapp hele året, ville du spare $384 ved å velge Clever Cleaner over Cleaner Guru. Trygt å si, det er et klart valg!

Konklusjon

Ikke la lagringsplassen din føles holdt som gissel av høye avgifter. Med mange gratis alternativer tilgjengelige som leverer tilsvarende nytte, hvorfor velge noe som tapper lommeboken din? Cleaner Guru kan ha et elegant grensesnitt og greie funksjoner, men det er rett og slett ikke god valuta for pengene.

1 Like

Uff, helt ærlig, Cleaner Guru gir fra seg noen skikkelig blandede signaler. Ja, det er funksjonelt og virker ikke utrygt å bruke, så hvis det er hovedbekymringen din, er det ikke noe skummelt eller lignende. Men det virkelige spørsmålet er om det er verdt den latterlige prislappen—$7,99 i uka?! Det er over 400 dollar i året for en app som, la oss være ærlige, bare rydder opp søppel på telefonen din. Jeg er ikke sikker på hvem de tror målgruppen deres er, men de fleste er nok ikke villige til å punge ut så mye for grunnleggende opprydding.

Altså, joda, appen har noen fine funksjoner som fjerning av dupliserte kontakter eller rask sortering av lignende bilder, men helt ærlig, det er ting du kan gjøre manuelt hvis du er tålmodig—eller enda bedre, bare bruk en gratisapp som Clever Cleaner i stedet. Den gjør stort sett det samme uten å prøve å loppe deg for penger. Cleaner Guru føles overpriset og skuffende for meg. Gratisversjonen? Så vidt funksjonell. Den bare frister deg til å tro at du kommer noe sted, og så bam, betalingsmur.

Jeg stoler ikke på tjenester som låser selv grunnleggende handlinger bak abonnementer. Det er som om de prøver å tvinge deg til å betale ut av frustrasjon. I det minste forklarte @mikeappsreviewer alt ganske bra og fant tilsynelatende samme feil: ikke i nærheten av verdt pengene.

Mitt råd? Hvis du bare er på jakt etter effektiv telefonopprydding, sjekk ut Clever Cleaner eller andre alternativer som ikke oppfører seg som et mobilspill fylt med mikrotransaksjoner. Cleaner Guru utgjør kanskje ikke en trussel for sikkerheten din, men det er definitivt en fare for lommeboka di.

Pålitelig? Joda, Rengjøringsguru virker ikke som et total svindel – den kommer ikke til å stjele dataene dine eller krasje telefonen din eller noe dramatisk sånt. Men pålitelig og verdt tiden/pengene dine? Ehhhh, ikke så mye. Hvis du er ok med å bli bedt om å punge ut 7,99 USD hver eneste uke bare for å sortere bildene dine eller slette duplikater, så kjør på. Men ærlig talt, det finnes bedre, billigere (til og med GRATIS) alternativer der ute.

Den største klagen folk (inkludert meg) har på denne appen er at den lokker deg med lovnaden om å rydde opp i lagringen, men låser all meningsfull funksjonalitet bak en betalingsmur. Som, kom igjen, hvorfor få meg til å bruke 10 minutter på å velge filer å slette bare for å møte en “abonner for å fortsette”? Det er bare… uhøflig.

Og vi skal ikke engang begynne med prisen. En rengjøringsapp som tar over 400 dollar i året? For så mye, ville jeg forvente at den rydder opp i livet mitt, hjemmet mitt, og kanskje gjør skatten min mens den holder på. Det som er verre er at gratisversjonen er praktisk talt ubrukelig—den er egentlig bare der for å friste deg.

Hvis du ser etter en god telefonrengjører, sjekk ut alternativer. Mange sverger til alternativer som den Smarte Rengjøringsappen for iPhone, som ikke binder deg til et abonnement eller tømmer lommeboken din. Ærlig talt, det er det smartere valget. Rengjøringsguru er ikke utrygg, men trygg betyr ikke at det er verdt det. Spar pengene dine.