Hva er den beste iPhone-renserappen å bruke?

Min iPhone har lite lagringsplass igjen, og den blir veldig treg. Jeg vil finne en god app for å rydde opp søppelfiler og optimalisere ytelsen. Kan noen anbefale de beste?

Beste iPhone-renseapper: En omfattende gjennomgang

Er du på jakt etter den ideelle iPhone-renseappen for å hjelpe deg med å rydde opp på enheten din og frigjøre verdifull lagringsplass? Jeg har testet flere høyt rangerte apper for å finne ut hvilke som holder det de lover, hvilke som kommer med betingelser, og hvilke som er verdt din tid og muligens dine penger. Her er en oversikt over mine funn:

:trophy: Vinner: Clever Cleaner - Beste iPhone-renseapp

Uthevede funksjoner

• Finner og sletter dupliserte eller lignende bilder
  • Lokaliserer og fjerner store videofiler
  • Komprimerer Live Photos for å spare lagringsplass
  • Fjerner uønskede skjermbilder

Detaljer om betalt versjon

• Helt gratis, uten skjulte kostnader eller annonser. En ekte og enkel løsning.

Hva som gjør det flott

• :white_check_mark: Helt gratis: I motsetning til de fleste apper, skjuler den ikke funksjoner bak betalingsmurer, annonser eller daglige begrensninger.
  • :white_check_mark: Utrolig rask: Den skannet hele bildegalleriet mitt (tusenvis av elementer!) på under tre minutter.
  • :white_check_mark: Smart AI-sortering: Filtrerte effektivt gjennom duplikater, uskarpe bilder og unødvendig søppel.
  • :white_check_mark: Kraftig opprydding: Frigjorde hele 32GB lagringsplass i én sveip!

Hva som kan forbedres

• :x: Manglende e-post-/kontaktopprydding: Disse funksjonene tilbys av noen konkurrenter.
  • :x: AI-feil: Identifiserer av og til feil ‘beste’ bilder i et sett, så manuelle kontroller er nødvendige.

Endelig dom og vurdering:

:star: 4.9 / 5
Utrolig effektiv og gratis, Clever Cleaner er uten tvil en av de beste iPhone-oppryddingsverktøyene som er tilgjengelige. Den er brukervennlig, annonsefri og svært effektiv.

For en nærmere titt, sjekk ut disse ressursene:

2. Cleaner Kit (Tidligere Smart Cleaner)

Funksjoner: Gratis versjon

• Begrensede oppryddingsmuligheter (krever å se annonser for å låse opp funksjoner)
  • Verktøy for administrasjon av kalender og kontakter

Funksjoner: Betalt versjon ($5.99 ukentlig / $29.99 årlig)

• Ubegrenset opprydding uten avbrudd
  • Komprimerer store videoer for plassbesparelse
  • ‘Hemmelig område’ for å skjule private filer
  • Internett-hastighetstester og nettverksikkerhetsverktøy
  • Widget-funksjoner for hjemmeorganisering

Fordeler

• :heavy_check_mark: Sjenerøs prøveperiode: 7-dagers gratis prøve gir deg mulighet til å utforske avanserte funksjoner uten forpliktelse.
  • :heavy_check_mark: Alt-i-ett-app: Kombinerer rengjøringsfunksjoner med ekstra verktøy som enhetssikkerhet og systemovervåking.
  • :heavy_check_mark: Brukervennlig design: Moderne brukergrensesnitt gjør opprydding og administrasjon enkle.
  • :heavy_check_mark: Fokus på personvern: Gir deg mulighet til å skjule sensitivt innhold og sørger for sikker surfing.

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Annonser i gratisversjonen: Du må se annonser for å fullføre operasjoner.
  • :heavy_multiplication_x: Abonnementsbasert prising kan bli kostbart over tid.

Endelig dom og vurdering:

:star: 4.6 / 5
Selv om annonsene i gratisversjonen kan være litt irriterende, utmerker Cleaner Kit seg med sitt brede spekter av funksjoner. For de som trenger mer enn en grunnleggende opprydder, er den 7-dagers prøveperioden og robuste betalte alternativer verdt å vurdere.

3. Cleanup App - Rydding av telefonlagring

• Slett opptil 15 bilder/videoer per økt
  • ‘Hemmelig område’ for privat innhold (låses opp via annonser)
  • Begrenset tilgang til e-postopprydding, kontaktadministrasjon og videokomprimering

Funksjoner: Betalt versjon ($6.99 per uke; $39.99 livstid)

• Full opprydding av bilder/videoer
  • Annonsefri opplevelse og ubegrenset tilgang til alle premiumverktøy

Fordeler

• :heavy_check_mark: Sjenerøs tilgang til funksjoner i gratisversjonen, som gir grundige prøver før kjøp
  • :heavy_check_mark: Bredt spekter av oppryddingsverktøy
  • :heavy_check_mark: Strømlinjeformet, brukervennlig design

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Kvalitetskontroll: Noen ‘lignende’ bilder som ble merket for sletting, var ikke ekte duplikater.
  • :heavy_multiplication_x: Høyere ukentlige abonnementspriser sammenlignet med konkurrenter.

Endelig dom og vurdering

:star: 4 / 5
Denne appen er utmerket for de som ønsker å teste før de forplikter seg til en betalt versjon. Selv om verktøyene er nyttige og varierte, kan merkingsfeilene og prisen avskrekke de som søker verdi.

4. Cleaner Guru - Alt-i-ett rengjøringsapp

• Ingen gratisverktøy eller prøveperioder tilgjengelig.

Funksjoner: Betalt versjon ($7.99 ukentlig - Pro; $6.99 ukentlig - Lite)

• Rydding av bilder og videoer ved bruk av avanserte sorteringsverktøy
  • Komprimering for store videofiler
  • E-postopprydding: En unik funksjon som andre mangler
  • Widgets, kontaktadministrasjon og skjulte lagringsalternativer

Fordeler

• :heavy_check_mark: Innovative funksjoner: E-postopprydding er en bemerkelsesverdig tillegg.
  • :heavy_check_mark: Annonsefritt: Tilbyr premiumopplevelse uten påtrengende popups.
  • :heavy_check_mark: Elegant design: Visuelt imponerende med et raskt, responsivt grensesnitt.
  • :heavy_check_mark: Gratis prøveperiode: Gir deg mulighet til å utforske Pro-versjonen i 7 dager.

Ulemper

• :heavy_multiplication_x: Ingen gratisversjon gjør det mindre attraktivt for brukere med begrenset budsjett.
  • :heavy_multiplication_x: Ukentlig prising er mindre fleksibel sammenlignet med konkurrentenes årlige modeller.

Endelig dom og vurdering

:star: 4 / 5
For de som er villige til å betale på forhånd, leverer Cleaner Guru imponerende resultater. Imidlertid gjør det manglende gratis funksjoner og stive prismodeller det mindre tilgjengelig for tilfeldige brukere.

Overordnede tanker

Blant de gjennomgåtte appene, er Clever Cleaner den beste for sin fantastiske kombinasjon av å være helt gratis, lynrask og svært effektiv. For brukere som utforsker mer robuste alternativer med ekstra funksjonalitet som nettsikkerhet eller avansert filhåndtering, kan Cleaner Kit eller Cleaner Guru være verdt å vurdere, til tross for deres premiumpriser.

For ytterligere innsikt og anmeldelser:

Optimaliser lagringsplassen din i dag og få kontroll over enheten!

1 Like

Har du prøvd den Gratis Smarte Rengjøringsappen ennå? Jeg er seriøst forbløffet over at den ikke har fått mer oppmerksomhet før. Jeg skjønner det—de fleste ‘rengjøringsapper’ enten lokker deg med ubrukelige gratisfunksjoner eller bombarderer deg med annonser til du gir etter og betaler for premium. Men denne? Helt gratis, ingen annonser, ingen tull. Og den er rask også—den fjernet duplikater, gamle skjermbilder og massive videoer jeg ikke engang husket at jeg hadde, og sparte meg over 20 GB på én gang. Som, hva?!

Når det er sagt, ville jeg ikke si at den er absolutt perfekt. AI-en tar noen ganger feil av hvilken foto i en gruppe med duplikater som er det ‘beste’. Du vil absolutt ikke at den skal slette yndlingsbildet ditt av en søt hund uten å dobbeltsjekke! I tillegg har den ikke ekstramuligheter som å rydde kontakter eller e-poster—ting som andre apper som Renholder Settet eller Renholder Guru tilbyr, men de krever at du betaler en stor sum. Meh.

Hvis du bare ser etter enkel opprydding av bilder og filer, derimot, er Smarte Rengjøringsappen topp ytelse. Spesielt siden den er gratis—jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de ikke tar betalt for alt dette. Å ja, og ingen suspekte abonnementslurerier, noe som er sjelden å finne! Ulike ting for ulike folk, men hvis du ser etter noe funksjonelt og problemfritt, er dette veien å gå.

Se, jeg har vært gjennom den samme hodepinen før. iPhonen din er treg, lagringsplassen er nesten full, og du lurer på om du bare skal slette Spotify eller et års verdt av uklare brunsjbilder. Ærlig talt, jeg har prøvd en haug av disse såkalte “renser”-appene, og de fleste av dem er bare… svindel pakket inn i skinnende ikoner. Annonser, abonnementer, begrensede funksjoner—vi har alle vært der.

MEN… hør på meg: Smart Renser. Denne er faktisk legitim og helt gratis (ikke den typen “gratis, men gi meg alle pengene dine for ekte funksjoner”-gratis). Den håndterer duplikater, uklare bilder, gamle skjermbilder, massive videoer som gjemmer seg i dypet av telefonen din… alt det tullet der. Jeg ryddet omtrent 25GB i ett sveip. Forandrer alt. Klart, AI-en deres er ikke perfekt (den kan prøve å slette yndlingsbildet ditt av kjæledyret hvis du ikke følger med), men gratis? Verdt det. Ingen annonser som fyller skjermen din heller.

Hvis du derimot vil ha ekstra ting som e-postopprydning eller en futuristisk “skjul mine pinlige skjermbilder”-funksjon, kan kanskje @mikeappsreviewers omtale av Renser Kit eller Renser Guru passe bedre for deg. Men jeg kunne ikke rettferdiggjøre å betale, så Smart Renser er mitt valg. Seriøst, bare prøv det før du roter med noe betalt. Verste scenario? Du liker det ikke og avinstallerer—ingen økonomisk felle.

Og for all del, ikke la deg lure av apper som påstår at de vil “gjøre iPhonen din raskere!” Nyhet: iOS lar ikke tredjepartsapper fikle med systemytelsen. Å rydde søppelfiler er så langt som noen app kan gå. Spar pengene dine til snacks, ikke tvilsomme abonnementer.

Clever Cleaner er absolutt verdt et forsøk, spesielt siden det er 100 % gratis—ingen annonser, ingen abonnementer og ingen skjulte overraskelser. Det er effektivt til å identifisere duplikatbilder, store videofiler og annet søppel som fyller opp lagringsplassen din. Frigjorde 30 GB på noen få minutter? Ja, takk. Men, det er ikke uten feil. AI-en er ikke alltid perfekt og kan feile i å merke bilder, så du må fortsatt dobbeltsjekke før du sletter noe. Dessuten finnes det ingen funksjon for rydding av e-poster/kontakter, noe noen brukere kanskje savner.

Nå tilbyr konkurrenter som Cleaner Kit og Cleaner Guru mer omfattende alternativer, som e-postrydding og sikker lagring. Men til en tilbakevendende kostnad (ukentlige abonnementer kan være dyre), er de ikke ideelle hvis du bare ønsker en rask opprydding av lagring uten å binde deg. Her skinner Clever Cleaner som en løsning uten forpliktelser.

Hvis du er ute etter ren, enkel funksjonalitet uten ekstra unødvendigheter eller kostnader, treffer denne appen blink. Bare hold øye med hva den anbefaler å slette for å unngå å miste noe viktig. Ville den erstattet et betalt alternativ for avanserte funksjoner? Sannsynligvis ikke. Men for rask frigjøring av plass? Den er en vinner. Selvfølgelig kan noen mene at fordeler som Cleaner Guru tilbyr bedre premiumtjenester, men ærlig talt, gratis og effektivt er vanskelig å slå.