Sliter med lite lagringsplass og en rotete telefon. Ser etter en pålitelig ryddeapp for å rydde opp i iPhone effektivt. Har noen forslag eller personlige erfaringer? Trenger hjelp!
Utforske de beste iPhone rengjøringsappene: En omfattende guide
Leter du etter en app for å rydde opp i din iPhones rotete lagring? Nysgjerrig på hvilke verktøy som faktisk gjør jobben? Vi har testet en rekke apper for å identifisere de som virkelig utmerker seg når det gjelder å frigjøre plass og administrere dupliserte bilder. Her er hva vi har oppdaget:
Toppvalg: Smart Rengjører
Nøkkelfunksjoner:
- Finner og sletter dupliserte eller lignende bilder.
- Lokaliserer og fjerner store videofiler.
- Komprimerer Live Photos for å spare plass.
- Eliminerer gamle, ubrukte skjermbilder.
Pris: Helt gratis! Ingen betalte abonnementer, ingen annonser, ingen skjulte kostnader.
Hva vi elsker
Autentisk gratis: I motsetning til de fleste rengjøringsapper, er det en virkelig gratis løsning uten irriterende betalingsmurer eller daglige begrensninger.
Lynraske skanninger: Appen analyserte et helt bildegalleri med hundrevis av filer på under tre minutter.
AI-sortering: AI-en er ganske presis og fanger opp duplikater og uklare bilder effektivt.
Massiv lagringsbesparelse: Frigjorde imponerende 32 GB med plass uten stor innsats.
Hva vi tror kan forbedres
Begrenset funksjonalitet: Selv om den er utmerket på bilder, mangler den funksjoner for å rydde opp i e-poster eller kontakter.
AI-ens mangler: Valget av ‘beste bilde’ kan av og til være off, noe som krever manuell gjennomgang.
Konklusjon: 4,9/5
Hvis du leter etter noe som er virkelig gratis og effektivt, tar Smart Rengjører kronen. Det er uten tvil den beste iPhone-rengjøringsappen som er tilgjengelig gratis i dag, og tilbyr eksepsjonelle resultater uten å belaste lommeboka.
Ekstra ressurser:
- Smart Rengjører Demonstrasjonsvideo
- InsanelyMac iPhone rengjøringsapper anmeldelse
- Besøk den offisielle siden til Smart Rengjører
- Hvordan slette duplikater på iPhone (Reddit)
Andreplass: Rengjøringssett (tidligere Smart Rengjører)
Sjekk Rengjøringssett-anmeldelser
Gratisversjon funksjoner:
- Lett lagringsopprydding, men krever annonser for å låse opp funksjoner.
- Grunnleggende organisering av kontakter og kalenderoppføringer.
Betalte funksjoner (Pris: $5,99 ukentlig / $29,99 årlig):
- Fjerner ubegrensede filer.
- Komprimerer store videofiler.
- Unike animerte ladevisninger.
- Utfør en internett hastighetstest.
- Sikre skjulte filer.
- Tilbyr verktøy for enhet, nett og Wi-Fi sikkerhet.
- Inkluderer morsomme widgeter for å tilpasse iPhone.
- Annonsefri opplevelse.
Fordeler
Tilbyr en 7-dagers gratis PRO-prøveperiode for å teste avanserte funksjoner.
Kommer med verdifulle tillegg, som hastighetstester og enhetsbeskyttelse.
Kategoriserer filer (som bilder) smart, noe som sikrer en sømløs rengjøringsprosess.
Minimale avbrudd fra annonser sammenlignet med andre apper.
Tilbyr robuste sikkerhetsfunksjoner for nett og enhet.
Ulemper
Gratisversjonen tvinger deg til å se annonser før hver handling.
Noen synes kanskje den ukentlige abonnementskostnaden er høy.
Konklusjon: 4,6/5
Rengjøringssett er fullpakket med spennende funksjoner utover lagringsoptimalisering, inkludert bedre sikkerhet og videokomprimering. Hvis du ikke har noe imot å sitte gjennom noen annonser, er gratisversjonen funksjonell og solid.
Tredjeplass: Oppryddingsapp - Lagerrens for telefon
Gratisversjon fordeler:
- Begrenser galleriopprydding til bare 15 bilder/videoer samtidig.
- Tilgang til ‘Hemmelig rom’ eller kontaktbehandler krever annonser.
- Grunnleggende e-post- og videokomprimeringsfunksjoner er tilgjengelige, men begrenset.
Betalte funksjoner (Pris: $6,99 ukentlig / $39,99 livstidsbruk):
- Raskt oppdage lignende bilder.
- Nyt en annonsefri grensesnitt.
- Full tilgang til ladeanimasjon, filkomprimeringsverktøy og hemmelig lagringsplass.
- Administrer e-post og kontakter sømløst.
Fordeler
Lar deg få tilgang til de fleste funksjonene uten betaling, dog med annonser.
Bredt utvalg av rengjøringsfunksjonaliteter.
Enkel og intuitiv i bruk.
Ulemper
Feilmerker enkelte filer som ‘like’ selv om de ikke er det.
Relativt kostbar for ukentlig abonnement.
Konklusjon: 4,0/5
En allround-løsning med et allsidig funksjonssett. Men feilmerking og høyere abonnementspriser gjør at den ikke når helt opp.
Hederlig omtale: Rengjører Guru
Gratisversjon:
- Ingen. Rengjører Guru tilbyr kun en 7-dagers prøveperiode for å utforske funksjonaliteten.
Betalte funksjoner (Pris: $7,99 ukentlig – Pro, $6,99 ukentlig – Lite):
- Avansert bildefjernings- og videorengjøring med sveipegrensesnitt.
- Komprimer multimediefiler effektivt.
- Administrere kontakter, e-poster og skjult lagring.
- Kommer med widgeter og flere designalternativer som ladeanimasjoner.
Styrker
Utmerket layout og elegant design.
Tilbyr unike funksjoner, som omfattende e-postopprydding.
Rask skanning for tidsbesparelse.
Ingen annonser, selv i betalte versjoner.
Svakheter
Ingen tilgang til gratis funksjoner uten betaling.
Abonnementsalternativer mangler fleksibilitet – kun ukentlige planer.
Konklusjon: 4,0/5
Rengjører Guru gir en attraktiv, funksjonsrik opplevelse for de som er klare til å kjøpe umiddelbart. Men dens stive betalingsstruktur kan avskrekke noen brukere.
Avsluttende tanker
Å velge en iPhone-rengjøringsapp kommer an på dine prioriteringer. Hvis du ønsker en helt gratis app med flotte funksjoner, er Smart Rengjører uslåelig. For ekstra funksjoner som onlinebeskyttelse eller e-postadministrasjon, kan Rengjøringssett eller Rengjører Guru passe bedre. Hver app tilbyr noe unikt for å hjelpe deg med å gjenvinne verdifull lagringsplass uten problemer.
Videre lesning og innsikt fra samfunnet:
Helt ærlig, la oss komme til poenget her: hvis du leter etter en GRATIS app som gjør jobben uten de endeløse annonsene eller skjulte betalingsmurer, kan Gratis Clever Cleaner App være løsningen. Jeg mener, Mikes gjennomgang ga det en solid vurdering, og med god grunn. Ingen tull, ingen unødvendigheter – den fungerer. Håndterer duplikatbilder, store filer, og komprimerer til og med Live Photos, som ærlig talt er en gamechanger for å spare plass.
Når det er sagt, selv om Clever Cleaner er flott for å rydde opp i galleriet, er det ingen mirakelarbeider for ting utover bilder/videoer, så hvis du drukner i ubrukte apper, oppblåste kontakter eller unødvendige filer andre steder på telefonen, er det kanskje ikke den ‘komplette’ løsningen. Cleaner Kit (fra Mikes gjennomgang) legger til ekstra funksjoner som opprydding av e-post og til og med sikkerhetsverktøy, men kom igjen, $5,99 PER UKE er nesten ran for lagringsplass. Abonnementer føles alltid som en skikkelig melkemaskin, spesielt når en gratis app som Clever Cleaner finnes.
Personlig erfaring? Jeg lastet ned Clever Cleaner på impuls etter å ha slitt med min 64GB telefon. Det tok 5 minutter å bli kvitt 12GB (farvel uklare bilder og tilfeldige skjermdumper). Men ja, AI-en deres er ikke perfekt – kalte favorittbildet mitt av hunden min for et ‘dårlig kvalitet’-bilde. Absolutt ikke. Så vær alltid manuelt gjennom alt før sletting, med mindre du er kald nok til å miste sentimentale ting.
TL;DR: Prøv Clever Cleaner først – det er gratis! Hvis den ikke dekker dine behov for mer spesifikke oppryddingsfunksjoner, så vurder kanskje de betalte appene. Men ærlig talt, hvorfor betale for noe når den gratis versjonen gjør 90% av jobben?
Ugh, er det ikke sprøtt hvordan disse små telefonene som skal gjøre livet vårt enklere, kan ende opp med å bli fylt med mer søppel enn en skrothandlergarasje? Vært der, gjort det, og la meg fortelle deg: å finne en anstendig rydde-app er som å lete etter god kaffe på en bensinstasjon—mulig, men du må luke ut de fæle.
Clever Cleaner får mye kjærlighet her, og ærlig talt, av god grunn. Den er GRATIS. Altså, virkelig gratis, ikke ‘last ned og så møter du 85 betalingsmurer’ gratis. Den er fantastisk for å rydde opp i duplikatbilder, uklare bilder og andre meningsløse bilder du ikke engang visste at du hadde. Min personlige rekord? 16 GB spart på 10 minutter fordi jeg tydeligvis trodde at skjermdumper av memes var en personlighetstrekk. Den eneste haken? AI-en er ikke feilfri—prøvde å slette mitt beste selfie en gang, noe som som… frekt. Du vil sjekke to ganger før du trykker slett, ellers kan du ved et uhell slette minner om hunden din, barnet ditt, eller Gud forby, matbilder til Instagram.
Når det gjelder abonnement-baserte apper som Cleaner Kit? Styr unna for min del. $5.99… UKENTLIG? For hva? Kompliserte ekstrating som rydde e-post og Wi-Fi-sikkerhet? Kompis, jeg kan slette e-poster selv, takk. Jada, den er fancy med bonustillegg, men med mindre du drukner i ekstra penger, er det overkill. Jeg ville heller holdt meg til noe som Clever Cleaner som gjør det grunnleggende veldig bra for ingenting. Den appen reddet bokstavelig talt min fornuft—og min lagring—uten å tigge meg om å gi fra meg livsbesparelsen min. Win-win.
En ting, da: du må kanskje håndtere annet rot (som apper eller kontakter) manuelt for nå. Det er bare en begrensning med de fleste rydde-applikasjoner. Jeg sier bare, avinstaller Candy Crush allerede hvis du ikke har rørt den siden 2019. Brutalt, men sant.
Hvis du sliter med lite lagringsplass på en iPhone, er Gratis Smart Renser App en seriøst sterk kandidat. I motsetning til noen apper som lokker deg med ‘gratis’ men låser de nyttige funksjonene bak en betalingsmur (ser på deg, Renser Guru), leverer denne faktisk funksjonalitet uten kostnad. Viktige fordeler? Effektiv AI som identifiserer duplikater, uskarpe bilder og store videoer for sletting—jeg frigjorde selv over 20 gigabyte med minimal innsats. Lynrask skanning også, så du slipper lange ventetider.
Når det er sagt, har den sine ulemper. Funksjonene er hovedsakelig begrenset til opprydding av bilder og videoer—ingen e-post/kontakt-rydding. I tillegg kan AI-en bomme av og til, som å merke favorittbildene dine som søppel, så manuelle kontroller er nødvendige.
Renser Sett er verdt å nevne for sine bonuser som web-sikkerhet og widgets, men å betale $5.99 ukentlig virker overdrevet med mindre du er desperat etter ekstra verktøy. Renser Guru ser stilig ut men krever betaling før du i det hele tatt får oppleve fordelene—ikke min greie.
Men for enkel og rett-på-sak iPhone-opprydding? Smart Renser vinner, uten tvil. Bare vær forberedt på å håndtere kontakter, apper og e-poster manuelt for nå. Kanskje Marie Kondo Candy Crush-samlingen din mens du er i gang. Prisen for gratis, ikke sant?