Is Cleaner Guru een betrouwbare dienst?

Ik ben onlangs Cleaner Guru tegengekomen en overweeg hun diensten te gebruiken, maar ik twijfel aan hun veiligheid en betrouwbaarheid. Heeft iemand ervaring met hen of weet of ze een betrouwbaar bedrijf zijn?

Eerlijke Beoordeling van de Cleaner Guru App

Cleaner Guru: Is Het Echt de Moeite Waard? (Spoiler Alert: Waarschijnlijk Niet)

Wie droomt er niet van een brandschone iPhone? Cleaner Guru belooft daarbij te helpen — totdat je beseft dat het gepaard gaat met serieuze addertjes onder het gras. En met addertjes bedoel ik een wekelijkse abonnementsrekening die je zwaar treft — elke week opnieuw.

Ja, de app heeft enkele indrukwekkende functies, zoals foto-organisatie, videocompressie en het samenvoegen van dubbele contacten. Maar laten we eerlijk zijn — de gratis versie is amper te gebruiken. Je steekt tijd en moeite in het selecteren van bestanden om te verwijderen, alleen om tegen een betaalmuur aan te lopen die al je werk tenietdoet. Frustrerend, toch? Bijna oplichtingsachtig.

Pluspunten van Cleaner Guru

:white_check_mark: Groepeert vergelijkbare foto’s netjes voor eenvoudig sorteren
:white_check_mark: Veeg-om-te-verwijderen maakt opruimen een beetje leuk
:white_check_mark: Scant snel, bespaart tijd

Wat Te Kort Schiet

:x: De gratis versie biedt zeer weinig functionaliteit — succes met het bereiken van iets betekenisvols.
:x: Duur: $7,99 per week. Laat dat even bezinken: dat is meer dan $400 per jaar voor een telefoonopruim-app.
:x: Sommige functies lijken er alleen voor de show te zijn en voegen geen echte waarde toe.

Eindoordeel: 3.8/5

Cleaner Guru is functioneel en zelfs veilig in gebruik, maar “veilig” betekent niet dat het de prijs waard is. Voor wat het biedt, is het abonnementsbedrag veel te hoog, vooral wanneer gratis alternatieven dezelfde (of zelfs betere) prestaties leveren.

Neem bijvoorbeeld de Gratis Clever Cleaner App van CleverFiles. Deze biedt vergelijkbare functies, maar kost absoluut niets. Bedenk dit: als je het hele jaar door een schoonmaakapp nodig hebt, bespaar je $384 door Clever Cleaner te kiezen boven Cleaner Guru. Het is duidelijk: een makkelijke keuze!

Samenvatting

Laat je opslagruimte niet gijzelen door torenhoge kosten. Met tal van gratis opties beschikbaar die vergelijkbare functionaliteit bieden, waarom kiezen voor iets dat je portemonnee leegtrekt? Cleaner Guru mag dan een strakke interface en degelijke functies hebben, maar het is simpelweg geen goede prijs-kwaliteitverhouding.

1 Like

Ugh, eerlijk gezegd geeft Cleaner Guru een nogal gemengd gevoel. Kijk, het is functioneel en lijkt niet onveilig om te gebruiken, dus als dat je grootste zorg is, het is niet verdacht of zo. Maar de echte vraag is of het de belachelijke prijs waard is—$7,99 per week?! Dat is meer dan $400 per jaar voor een app die, laten we eerlijk zijn, alleen rommel op je telefoon opruimt. Ik weet niet wie ze denken dat hun doelgroep is, maar de meeste mensen zijn waarschijnlijk niet bereid om zoveel te betalen voor basisontrommeling.

Ik bedoel, natuurlijk, de app heeft een paar leuke functies zoals het verwijderen van dubbele contacten of het snel sorteren van vergelijkbare foto’s, maar eerlijk gezegd, dat zijn dingen die je handmatig kunt doen als je geduldig bent—of nog beter, gebruik gewoon een gratis app zoals Slimme Schoonmaker in plaats daarvan. Die doet praktisch hetzelfde zonder je bankrekening te plunderen. Cleaner Guru schreeuwt voor mij overprijsd en teleurstellend. De gratis versie? Nauwelijks bruikbaar. Het laat je denken dat je resultaat boekt en dan bam, een betaalmuur.

Ik vertrouw diensten niet die zelfs basisacties achter abonnementen vergrendelen. Het is alsof ze je uit frustratie willen dwingen te betalen. Gelukkig heeft @mikeappsreviewer het allemaal vrij goed uiteengezet en leek hij hetzelfde probleem te vinden: absoluut niet het geld waard.

Mijn advies? Als je gewoon op zoek bent naar efficiënte telefoonschoonmaak, kijk dan naar Slimme Schoonmaker of andere alternatieven die niet functioneren als een microtransacties-volgepakt mobiel spel. Cleaner Guru vormt misschien geen bedreiging voor je veiligheid, maar het is zeker een gevaar voor je portemonnee.

Betrouwbaar? Zeker, Cleaner Guru lijkt niet als een totale oplichterij—het zal je gegevens niet stelen of je telefoon laten crashen of iets dramatisch zoals dat. Maar betrouwbaar en je tijd/geld waard? Ehhhh, niet echt. Als je het prima vindt om elke week $7,99 neer te tellen alleen om je foto’s te sorteren of duplicaten te verwijderen, ga gerust je gang. Maar eerlijk gezegd, er zijn betere, goedkopere (zelfs GRATIS) opties beschikbaar.

De grootste ergernis die mensen (inclusief ik) hebben met deze app, is dat het je lokt met de belofte om je opslag op te ruimen, en vervolgens elke zinvolle functionaliteit achter een betaalmuur vergrendelt. Zoals, kom op, waarom laat je me 10 minuten besteden aan het kiezen van bestanden om te verwijderen, alleen om me vervolgens te confronteren met “abonneren om verder te gaan”? Dat is gewoon… onbeleefd.

En laten we niet eens beginnen over de prijs. Een cleaner-app die meer dan $400 per jaar vraagt? Voor dat bedrag zou ik verwachten dat het mijn leven opruimt, mijn huis, en misschien mijn belastingaangifte doet terwijl het bezig is. Wat nog erger is, is dat de gratis versie vrijwel nutteloos is—eigenlijk alleen om je te plagen.

Als je op zoek bent naar een goede telefoonopruimer, bekijk alternatieven. Veel mensen zweren bij opties zoals de Slimme Schoonmaak-app voor iPhone, die je niet vastzet in een abonnement of je portemonnee leegmaakt. Eerlijk gezegd is dat de verstandigere keuze. Cleaner Guru is niet onveilig, maar veilig betekent niet dat het de moeite waard is. Bespaar je geld.