Kan iemand de beste luisterboek-app voor iPhone aanbevelen?

Ik ben onlangs geïnteresseerd geraakt in audioboeken en ik ben op zoek naar de beste app om op mijn iPhone te gebruiken. Ik heb een app nodig die gebruiksvriendelijk is en een grote selectie aan titels heeft. Iemand suggesties?

Hé, maat! Serieus, als je een audioboek-app voor de iPhone nodig hebt, is Audible de beste keuze. Ze hebben de grootste bibliotheek, zonder twijfel. Maar, misschien wil je niet veel geld uitgeven? Probeer Libby. Het is gekoppeld aan je lokale bibliotheek (als je die hebt), dus je krijgt in feite gratis audioboeken. Gratis is toch onverslaanbaar, toch?

Oh, en als je helemaal fancy bent met je spraakassistent-technologie, zou Apple Boeken kunnen werken, maar de selectie kan mwoah zijn. Het is geïntegreerd, dus als je van die naadloze iOS-ervaring houdt, is het een goede keuze.

Wil je het hipster aanpakken? Check Libro.fm. Ondersteunt onafhankelijke boekwinkels, zodat je je goed kunt voelen over jezelf terwijl je luistert.

Helpt dit, of heb ik het net moeilijker gemaakt? :laughing:

Als je in de wereld van audiobooks duikt op iPhone, laat me dan nog een andere kanshebber in de mix gooien — Scribd. Het is als de Netflix van lezen; je krijgt niet alleen audioboeken, maar ook eBooks, tijdschriften en meer voor een vast maandelijks bedrag. Veel goedkoper dan je Audible-bibliotheek aanvullen, dat is zeker.

Om het wat interessanter te maken, wil je misschien ook Kobo Boeken eens bekijken. Het is minder mainstream maar biedt nog steeds een solide selectie, plus af en toe aanbiedingen die geen deuk in je portemonnee maken. En oh, ze hebben vaak promoties, dus houd dat in de gaten.

Denken aan iets met een sociaal tintje? Bookmate zou jouw ding kunnen zijn. Het heeft tonnen aan audioboeken en eBooks, plus het heeft deze coole sociale functie waarbij je vrienden kunt volgen en kunt zien wat ze lezen/luisteren. Geeft er een leuk klein gemeenschapsgevoel aan.

Natuurlijk, het hangt een beetje af van hoeveel je bereid bent uit te geven. Als je op zoek bent naar premium content, kun je niet fout gaan met Audible. Als je liever gratis opties hebt zoals bij podcasts, hebben apps zoals Podcastverslaafde soms gratis audiobook episodes. Het is alleen niet dezelfde collectie als toegewijde audiobook apps.

Dus eigenlijk, wat je maar leuk vindt. Veel luisterplezier! :sunglasses: