Kan noen anbefale den beste lydbokappen for iPhone?

Jeg har nylig blitt interessert i lydbøker, og jeg leter etter den beste appen å bruke på iPhone. Jeg trenger en app som er brukervennlig og har et godt utvalg av titler. Noen forslag?

Hei, kamerat! Seriøst, hvis du trenger en lydbok-app for iPhone, Audible er tingen. De har det største biblioteket, uten tvil. Men, liksom, kanskje du ikke er så interessert i å bruke mye penger? Prøv Libby. Den er knyttet til ditt lokale bibliotek (hvis du har et), så du får egentlig gratis lydbøker. Gratis er jo vanskelig å slå, ikke sant?

Åh, og hvis du er skikkelig fancy med din stemme-assistentteknologi, kan Apple Bøker funke, men utvalget kan være meh. Det er integrert, så hvis du liker den sømløse iOS-opplevelsen, passer det greit.

Vil du være hipster? Sjekk ut Libro.fm. Støtter indie-bokhandlere, så du kan føle deg bra om deg selv mens du lytter.

Hjalp det, eller gjorde jeg det vanskeligere? :laughing:

Hvis du dykker inn i lydbokverdenen på iPhone, la meg kaste en annen kandidat inn i miksen – Scribd. Det er som Netflix for lesing; du får ikke bare lydbøker, men også e-bøker, magasiner og mer for en fast månedlig avgift. Mye billigere enn å fylle opp ditt Audible-bibliotek, det er sikkert.

For å krydre det litt, kan det være lurt å sjekke ut Kobo Bøker også. Det er mindre mainstream, men tilbyr fortsatt et solid utvalg, pluss sporadiske tilbud som ikke vil tømme lommeboken. Og åh, de har ofte kampanjer, så hold øye med det.

Tenker du på noe med en sosial vri? Bookmate kan være noe for deg. Den har tonnevis av lydbøker og e-bøker, pluss at den har denne kule sosiale funksjonen hvor du kan følge venner og se hva de leser/hører på. Gir en fin liten fellesskapsfølelse.

Selvfølgelig, det avhenger litt av hvor mye du er villig til å bruke. Hvis du er interessert i premiuminnhold, går du ikke feil med Audible. Hvis du heller vil ha gratis alternativer som ligner på podcaster, har apper som Podcast Avhengig noen ganger gratis lydbokepisoder. Bare ikke samme samling som dedikerte lydbokapper.

Så i bunn og grunn, hva enn som passer deg best. God lytting! :sunglasses: