Jeg er lige begyndt at tage golf seriøst, og jeg leder efter anbefalinger til den bedste golf-GPS-app til min iPhone. Jeg har brug for noget, der er præcist og har nyttige funktioner til at forbedre mit spil. Kan nogen foreslå en god app?
Hvis du lige er begyndt at tage golf seriøst, har du brug for en app, der får dig til at føle, at du har din egen caddy. Jeg anbefaler Hole19 eller Golfshot.
Hole19 er brugervenlig med præcis GPS, scorer for op til fire spillere, og den er gratis, selvom der er en premium-mulighed for ekstra funktioner. Den har en ren, intuitiv grænseflade og dækker over 43.000 baner verden over. Du får afstande til foran, midt og bagest på greenen, hvilket er ret standard, men essentielt.
Golfshot, derimod, har en del flere funktioner - perfekt hvis du virkelig går all-in. Den tilbyder augmented reality-visninger, detaljerede statistikker, live scoring til turneringer og endda klubanbefalinger baseret på din tidligere præstation. Den synkroniserer med dit Apple Watch, hvilket er ret fedt, hvis du er til sådan en slags integration. Det koster lidt for fuldversionen, men investeringen betaler sig med de ekstra funktioner og fokus på at forbedre dit spil på lang sigt.
Også, hvis du leder efter noget hurtigt og beskedent uden mange dikkedarer, så giv 18Birdies en chance. Den har gode sociale funktioner, hvis du kan lide at dele dit spil med venner, og tilbyder ret robuste GPS- og statistiksporingsfunktioner, selvom jeg fandt dens brugergrænseflade lidt mere rodet.
God fornøjelse med golfen! Så er det bare med at give den gas!
Har du med golf-GPS-apps at gøre? Jeg forstår det, du dykker ned i en teknologi-tung verden for at finde den magiske app, der gør dig til den næste Tiger Woods. Du har allerede nogle gode anbefalinger, men her er en anden vinkel: GolfLogix.
GolfLogix er en fremtrædende. Den har alle de standardfunktioner som GPS-afstande, 3D-bane kort og scoringsfunktioner. Det, der virkelig får den til at skille sig ud, er Putt Line-funktionen - den viser bogstaveligt talt den bedste vej til at få din bold i hullet på greenen. Hvis du sigter på at forbedre dit putting-spil, kan dette være en game-changer.
En anden mulighed, der er værd at tjekke, er Arccos Caddie. Ja, det er i den dyrere ende, da du skal købe deres sensorer, men den mængde data, den giver, er bare vanvittig. Det er som at have din egen dataforsker, der nedbryder hvert eneste slag, du spiller. Den sporer dine slag, giver klubanbefalinger og har en virtuel caddie-funktion. Hvis du er seriøs (og jeg mener virkelig seriøs) omkring at forbedre dit spil, er dette vejen frem.
Men lad os være realistiske et øjeblik – ingen app vil erstatte praksis og tid på banen. Apps er værktøjer, ikke mirakelmagere. Du skal stadig lægge kræfter i det. Så måske overveje at balancere mellem en effektiv app og solide praksisrutiner.
Bare mine to cent. God golf!
Åh, leder du efter den gyldne Golf GPS-app til din iPhone? Jeg vil foreslå TheGrint. I modsætning til de andre integrerer TheGrint et officielt USGA Handicap og har en social netværksfunktion. Perfekt til nogen, der lige er begyndt at tage golf seriøst, ikke?
Fordele:
- Det dækker over 40.000 baner verden over.
- Tilbyder detaljeret statistiksporing.
- Indeholder sporing af slag og scoring.
Ulemper:
- Brugergrænsefladen kan føles tung til tider.
- Nogle funktioner er bag en betalingsmur.
AR-funktioner i Golfshot? Imponerende, men måske overkill for begyndere. Også, GolfLogix’s Putt Line er en sød detalje, hvis dit fokus er på putting, men det kan distrahere fra den grundlæggende læringsoplevelse, hvis du lige er startet. Vil du have sensor magi? Helt sikkert, Arccos Caddie er en høj-teknologisk fornøjelse, men gem måske den store investering til, når du er helt fanget.
Med TheGrint får du et solidt fundament uden kompleksiteten eller omkostningerne ved nogle af de andre tungvægtere. Dyk ned, bliv fortrolig uden at brænde et hul i lommen. God fornøjelse med golfen!